Tuesday 6 July 2010

eBOOK PANDUAN DEKORASI



Ebook Melayu ini adalah mengenai bagaimana menghias rumah kediaman kecil. Mereka yang memikirkan rumah kecil seperti rumah flat, merasa segan untuk menyambut tetamu tidak perlu risau kerana anda tidak memerlukan buget besar untuk menghias rumah. Tidak perlu risau kerana di dalam ebook akan menerangkan bagaimana memilih perabot, warna yang dengan buget rendah.Ingat tersalah pilih perabut, rumah anda nampak lebih sempit dan tidak selesa. Rumahku adalah Syurga ku..

Penulis iaitu Alam Anuar, adalah seorang pereka hiasan dalaman yang berpengalaman di dalam industri ini. Beliau telah membuat rekaan untuk projek-projek besar dan kecil daripada pejabat 5 tingkat, banglo, kondominium hinggalah kepada kiosk-kiosk perniagaan.

Sepanjang 5 tahun beliau berkecimpung di dalam bidang seni hias dalaman ini, beliau mendapat banyak persoalan dan permasalahan dari pelanggan serta orang ramai tentang pejabat mahupun kediaman mereka, iaitu , persoalan tentang “bagaimana menghias ruang kediaman mereka yang kecil?”. Untuk memudahkan dan menjawap semua persoalan ini, maka saya telah kompilasikan jawapan kepada semua persoalan tersebut menjadi sebuah ebook , yang bertajuk "Panduan Dekorasi – Ilham & Panduan Menghias Kediaman Kecil" ini.

Ada banyak bonus tambahan yang diberikan beserta pembelian ebook melayu ini seperti :
1.101 Idea Warna Dalam Hiasan Rumah
2.10 Panduan Dekorasi Bajet
3.Inspirasi Dekorasi

HARGA : RM37 sahaja




KLIK DIBAWAH

No comments:

Post a Comment